Reklama Wi-Fi jako oryginalne rozwiązanie

Internet zaczyna nam towarzyszyć każdego dnia, w każdym położeniu, a marketingowcy mają coraz obszerniejsze pole do czynności. Wi-Fi Marketing to śmiałe podejście marketingowe wyznaczone do firm, jakie są każdego dnia odwiedzane przez nabywców. Użytkownicy logują się w lokalu do sieci, a za pośrednictwem Wi-Fi Marketingowi jest możliwość dostarczyć odbiorcom komunikaty marketingowe zarówno w chwili, gdy logują się do sieci, jak również już po opuszczeniu przez nich tego miejsca.

darmowe wi-fi

Autor: Mike Mozart
Źródło: http://www.flickr.com

Ułatwienie i użyczenie wolnego dojścia do Internetu to jeden z powodów, dla których interesanci wyłonią dany lokal. Bystry właściciel jednostki spożytkuje możliwości Wi-Fi Marketingu dla własnych zamysłów, żeby dostarczyć odbiorcom dane marketingowe. Do naczelnych pożytków ze stosowania tej formy należy kierowanie do odbiorców wiadomości marketingowych w okresie prawdziwym. Wi-Fi Marketing to uzyskiwanie danych kontaktowych do klienta odwiedzającego placówkę, a także okazja kontaktu z nabywcą po opuszczeniu przez niego lokalu. To także prowadzenie konsumenta do wyłonionych treści.

Z Social WiFi powinny korzystać wszelkie miejscaużyczające konsumentom darmowe WiFi.

Usługa Social WiFi funkcjonuje zgodnie z zasadą plug and play. Właściciel, który do tej pory udostępniał darmowe WiFi, będzie mógł podłączyć do własnego routera mikrokomputer zapewniany przez usługodawcę i da w ów sposób swym konsumentom możność korzystania z sieci Social WiFi. Właściciel hotspota będzie mógł dzięki temu komunikować się z użytkownikami za pomocą mediów społecznościowych.

Zaczynamy przyzwyczajać się do tego, że wszędzie możemy skorzystać z bezpłatnego Internetu. Badania wykazują, że dla większości z nas promocje są niezwykle ewidentnym środkiem perswazji i że ta tendencja dalej wzrasta. Dzięki usłudze WiFi marketing użytkownicy będą mogli zalogować się w danym punkcie poprzez portale społecznościowe, a właściciele lokalizacji WiFi będą mogli przesyłać im rzeczowe komunikaty, np. o nowych usługach, promocjach, czy nadzwyczajnych wydarzeniach. Raz w miesiącu, żeby nie nadużywać wytrwałości konsumentów.